marketing afiliat, workshop marketing afiliat Pe 26 august 2010, cei de la 2Parale, Dorin Boerescu şi Krumel, se întâlnesc cu ieşenii la un alt workshop despre marketing afiliat la Centrul Comercial Felicia, Cafeneaua Bourbon. De la ora 18.00 aceştia vor pregăti sugestii şi idei care să ajute eficientizarea marketingului afiliat şi creşterea conversiilor. Plus ponturi despre folosirea opţiunilor din platforma 2Parale în avantajul afiliatului.

Sunt de acord cu marketingul afiliat pentru că nu ai nevoie de un trafic imens pentru a face o conversie. Adică un site care are un trafic foarte mare evită afiliere datorită comisionului prea mic. În primul rând aceste siteuri sunt generaliste.

Un site de nişă pentru care se potriveşte cel mai bine afilierea, nu are un trafic mare. Iar sistemul de recurenţă dă posibilitatea ca un posibil cumpărător care foloseşte linkul tău, iar peste  n zile când a luat decizia de cumpărare intră pe acealaşi site de comerţ, vei primi comisionul.

Marketingul afiliat este dificil de implementat pe bază de recomandare.

Gândeşte-te când un necunoscut îţi recomandă un film/serial. Tu nu eşti interesat să vezi un film nou, nu vrei să discuţi despre filme pentru că nu te pasionează. E posibil să nu cauţi film pentru că nu ai un interes real. La fel e şi cu afilierea prin recomandare. Nu acesta este scopul acetui tip de marketing. Asta se întâmplă pentru că nu există o legătură directă cu persoanele care doar recomandă produse.

O dată creată o legătură directă între afiliat şi posibil cumpărător şansele cresc exponenţial. Acest lucru se realizează prin mai multe metode. De exemplu există o relaţie personală între afiliat şi cumpărător. Rezolvi o problemă a vizitatorului sau oferi informaţii specifice sau oferte despre un produs. Personal consider că metoda de rezolvare a unei probleme converteşte mult mai bine. Etapele sunt simple: nevoie – rezolvare – conversie.

Aştept curios ce voi afla nou despre marketingul afiliat şi dacă metodele promovate de internet marketerii din afară sunt valabile şi pentru utilizatorii români.