Workshop despre Marketing afiliat in Iasi

marketing afiliat, workshop marketing afiliat Pe 26 august 2010, cei de la 2Parale, Dorin Boerescu şi Krumel, se întâlnesc cu ieşenii la un alt workshop despre marketing afiliat la Centrul Comercial Felicia, Cafeneaua Bourbon. De la ora 18.00 aceştia vor pregăti sugestii şi idei care să ajute eficientizarea marketingului afiliat şi creşterea conversiilor. Plus ponturi despre folosirea opţiunilor din platforma 2Parale în avantajul afiliatului.

Sunt de acord cu marketingul afiliat pentru că nu ai nevoie de un trafic imens pentru a face o conversie. Adică un site care are un trafic foarte mare evită afiliere datorită comisionului prea mic. În primul rând aceste siteuri sunt generaliste.

Un site de nişă pentru care se potriveşte cel mai bine afilierea, nu are un trafic mare. Iar sistemul de recurenţă dă posibilitatea ca un posibil cumpărător care foloseşte linkul tău, iar peste  n zile când a luat decizia de cumpărare intră pe acealaşi site de comerţ, vei primi comisionul.

Marketingul afiliat este dificil de implementat pe bază de recomandare.

Gândeşte-te când un necunoscut îţi recomandă un film/serial. Tu nu eşti interesat să vezi un film nou, nu vrei să discuţi despre filme pentru că nu te pasionează. E posibil să nu cauţi film pentru că nu ai un interes real. La fel e şi cu afilierea prin recomandare. Nu acesta este scopul acetui tip de marketing. Asta se întâmplă pentru că nu există o legătură directă cu persoanele care doar recomandă produse.

O dată creată o legătură directă între afiliat şi posibil cumpărător şansele cresc exponenţial. Acest lucru se realizează prin mai multe metode. De exemplu există o relaţie personală între afiliat şi cumpărător. Rezolvi o problemă a vizitatorului sau oferi informaţii specifice sau oferte despre un produs. Personal consider că metoda de rezolvare a unei probleme converteşte mult mai bine. Etapele sunt simple: nevoie – rezolvare – conversie.

Aştept curios ce voi afla nou despre marketingul afiliat şi dacă metodele promovate de internet marketerii din afară sunt valabile şi pentru utilizatorii români.

4 comentarii la „Totuşi, merge marketingul afiliat în România?”

  1. Referitor la plata ramburs, din experienta cred ca exista persoane care nu cunosc acest sistem de plata (nu toti inteleg sistemul de lucru al curieratului rapid, obisnuiti fiind cu Posta Romana).

    Cat despre modul de folosire al marketingului afiliat trebuie sa fiu de acord doar intr-o anumita masura.

    Momentan piata e la inceput la noi, metode ca cele prezentate de tine sunt folosite si chiar scot profit. Asta pentru ca momentan e tot ce trebuie sa faci.
    Sunt sigur ca dupa o perioada se vor cauta metode de a spori conversiile, nu numai sa arunci niste bannere si sa te rogi pentru vanzari.

    In cazul in care ai urmarit si opiniile despre programul de afiliere de la eMAG toti erau dezamagiti pentru ca foloseau doar bannere, trimiteau clickuri dar nu vindeau.

    E simplu, you are doing it wrong!

  2. Georgeta Pandeleanu - doctor proctolog

    E o singură condiție să ai un site care folosește Marketing Afiliat cu succes în România, una singură – să ai un site de nișă. Altfel vorbim vorbe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.